Do Not Sell My Personal Information

• Join Toyota Owners Club

Join Europe's Largest Toyota Community! It's FREE!

Members Signatures

JappyBeast

We are having a tidy up and we notice that overtime members signatures do get over sized.

Signatures must not be more than 6 lines of text.

3 lines of text will be allowed with one picture no taller than 60 Pixels high.

So that's 6 lines OR 3 lines and a 60 pixel picture.

****NOTE****

60 pixels is the same height as my signature below.

is mine ok?? i think its something like 63 pixels?! :( i'm sorry but it cant make it smaller!! :crybaby:

Anyone who has issues changing their height then pm me your email address and I will adjust on Photoshop.

This is a polite notice to remind users of their signature sizes. Offenders will be PM'ed and in some cases have their oversized signatures removed from the forum.

This comes up often, is there some check that can be built into the uploading process?

This also leads to confusion and many members then posting is mine ok? just pm the members you would ask to resize their sig and that will save a whole lot of......Are you talking to me.....?

This comes up often, is there some check that can be built into the uploading process?

This also leads to confusion and many members then posting is mine ok? just pm the members you would ask to resize their sig and that will save a whole lot of......Are you talking to me.....?

10Pm's were sent out today!

I know!! :P I am such a rebel, first breaking the word association rules and now this - man i am 'ard :lol::lol:

Ah jist kept mine in text as it uses jist wee pixels and a wee hanfu o bytes. It micht use a wee bit o yer screen but ahm tryin tae git ower a message init? Onyway, ahy went an boucht the Invision stuff fur ma charity affaf yuir site as it wis so guid so ye shuid get a rebate from ra men!! Theyt'll ken as it wis unner active4all. Havenae goat it aw up an runnin yet cos ahve nae time the noo an ahm wurkin oan loads o grant applications. An trying tae get the RAV number twa oot the garage in time fur the winter as number wan is haein probs wi the petrol tank brteather pipe again an ah think ah need tae buy a new tank fur the petrol cos ahm losing tae much petrol oot the breather pipe wots got wee holes init cos its rotten despite me paintin the thing, the tank, 3 year ago wi hammerite black paint tae stop the rust which it hasnae an its jist goan rubberoid insted so I think ah micht jist buy a inside petrol tank so it disnae rot but that micht jist raise the centre o gravity o the RAV so ahm open fur tae new ideas frae youz guyz whit ken better than ah can ken ye ken; an onyway ahm busy daein ma kitchen up an changin ra biler whits gas cos the auld biler wis condemned by britsh gas an scottish gas an scottish ghydro whit dinna even mak gas, as bein tae auld fur tae fix so ahve goan an boucht a condesin biler an noo ah need tae change aw the wiring tae a system whitever wi mair wires and mair miles o coper than is in a Corolla an ahm hacked aff cos ah gut beet by a BMW oan the |Crail run cos ah changed frae 2nd gear tae 5th gear by feddlin aroon wi the gearstik so if anywan has an idea fur a short change gear stick thing fur ma rav ahll be grashusly humbilled an if yev goat this far yer sadder than me!

By the way, Jimmy, as ahm sufren frum post tromatic stress disorder an aspergers syndrome, if ye sruk me aff this site, ah canna be held responsable fur ma reactions ye see. Its awrite fur youz young guys but ah have ma problems an ahm still waiting fur the pyschostriactric tae sort me oot. An ah have tae watch aifter ma pal Nettie whit steal use o ma broadband connections cos she gets carried awa - normally by strathclyde polis fur asssault aifter a guid nicht oot. Ahv bin waitin 6 years the noo but sumwun at the nhs said ah wis oan the waiting list tae get oan the waitin list tae get seen.

An ah apoljise aboot am signartuoore if it offends onywan whit can be offfffended. espeshully thae muderpters or whitever.

By the way wee man, waur dae the muderators stay ? Aw in the wan place? Muderland?

Haw - thats a funny wan - post nummer 1998 is the same cc as ma RAV! An no far aff the cc in ma whisky glass - here's tae ye aw!!!!

By the way, I listen to Sophies music an aw. Ma furst wife didnae like me laisteni cos she got jellyus.

Ma second wife is the same. Hoos that??? Dya hae tae advertise fur a wife that disnae mind Sophie bein a pairt o yer life nooadays in the spirit o equall oppppportunities and eqoiluty fur aw???

I know!! :P I am such a rebel, first breaking the word association rules and now this - man i am 'ard :lol::lol:

Oh your worth the watching...lol

By the way, I listen to Sophies music an aw. Ma furst wife didnae like me laisteni cos she got jellyus.

Ma second wife is the same. Hoos that??? Dya hae tae advertise fur a wife that disnae mind Sophie bein a pairt o yer life nooadays in the spirit o equall oppppportunities and eqoiluty fur aw???

After I read train spotting I decided to give up on regional vernacular, Im sorry but I cant follow that.....

I have a mate who passed me Robby Fowlers autobiography yes he is a Liverpudlian and would not give me peace until I read the blinking book, all through the book he refers to "Me .......... such as Me nan, Me Dinner, Me socks .....charming in the first chapter but really annoying shortly there after. If you are not a Robbie Fowler fan I can tell you there is no good reason for you to read that book either.

Oh your worth the watching...lol

After I read train spotting I decided to give up on regional vernacular, Im sorry but I cant follow that.....

I have a mate who passed me Robby Fowlers autobiography yes he is a Liverpudlian and would not give me peace until I read the blinking book, all through the book he refers to "Me .......... such as Me nan, Me Dinner, Me socks .....charming in the first chapter but really annoying shortly there after. If you are not a Robbie Fowler fan I can tell you there is no good reason for you to read that book either.

Robbie Foooolers manager lives in Bothwell by the way.

bothwell_buyer....

What are you on mate???

Weel ma man; wi-oot meaning tae be cheeky, ahm sitting oan a chair in front o ma computer - whit are ye oan??? Have we met?

Latest Deals

Toyota Official Store for genuine Toyota parts & accessories

Disclaimer: As the club is an eBay Partner, The club may be compensated if you make a purchase via eBay links